Gjest Sekretøsa Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Noen tips?? Hun får allerede cosylan på kvelden/natta, men vil ikke gi det på dagen... ikke vært noe svin i gården her altså, bare vanlig hoste... :S Blir tullete begge to. Nada søvn på natta
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Det har ho fått før, men uten virkning... virker som om det sitter dypt. Sånn pipehosting på en måte. Tenkte på kikhoste, men ho er jo i fin form ellers
Misti Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 hmm.. ikke godt og si.. sliti lenge med jenta mi på 5 måneder, får ikke puste når hun ligger om natta. så jeg har bytta lege og hun mener jenta har astma og vi skal prøve medisin fra torsdag av. så jeg håper det kan hjelpe henne til og puste litt bedre om natta og så få sove litt..
minni08 ♥ Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Vært hos legen? Kan jo være bronkitt som er på tur..
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Misti: Jenta har astma, så ho får medsiner.. måtte bytte lege jeg også for å bli hørt Men det er ikke astma-hoste heller, så jeg vet'a rakkern hva det kan være... Men god bedring til jenta di!! Nei, ikke vært hos legen på 2uker. Da hadde ho halsbetennelse.. Får vel se om vi får tatt turen om det ikke gir seg. Vant til hosting på denne tida vi altså, men den pipinga er ikke hverdagskost..
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Minste her har også hostet og hostet, men vært i superform sånn ellers så jeg har ikke gjort noe med det. Nå har det heldigvis roet seg, men hun har sikkert holdt på et par uker. Mest på natta selvfølgelig. Regner med at hun hadde fått feber hvis det hadde vært noe mer enn en luftveisinfeksjon.
trillemamma Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Sjekk denne linken. http://www.lommelegen.no/321400/hoste-hos-barn Lillejenten min sluttet å hoste etter 3 måneder og nesten 2 flasker med Efedrin. Da var vi på vei for å kjøpe astmamedisin, heldigvis slapp vi det.
trillemamma Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Ser nå at hun piper. det er et klassisk tegn på astma. Kanskje hun trenger en annen medisin. For all del, jeg er ingen lege, det kan jo være noe helt annet også.
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. november 2009 #10 Skrevet 16. november 2009 Hm, ja kanskje det... får bestille en time hos legen og høre om vi får en annen type medisin, da Jeg er heller ingen lege, men jeg jobber for noen så derfor er jeg nok litt tilbakelent akkurat her, desverre. Ringer og bestiller time i morgen! Takk for link
Gjest Skrevet 16. november 2009 #11 Skrevet 16. november 2009 Gutten min har astma og hostet masse over lengre tid.. Jeg økte astmadosen, men det ga ingen bedring og tok ham med til lege. Han konkluderte da med at han hadde fått bronkitt og satte ham på en antibiotikakur. Det hjalp. Hos barn med astma (og voksne for den saks skyld) er det ofte slik at vanlig hoste som ofte går i barnehager og denslags "setter" seg fast i brystet, og de trenger dermed behandling.
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. november 2009 #12 Skrevet 16. november 2009 Joa, men hun avsluttet en antibiotikakur for 1 uke siden, og det var da det røyna på med hosten Fikk AB pga halsbetennelse da, men like fullt en kur Får høre med legen hva hun sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå