Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 lille snupp er 6mnd, og har så vondt i tennene for tiden. Hun er stein trøtt og sint!! Hun er vanligvis kjempe flink å legge seg, hun er i seng til kl 19 hver dag. Men idag skal hun bare gråte. Gråter litt og er stille litt, og gråter igjen... akkurat som om hun roper på meg å hører om jeg kommer... Har så vondt av henne, har ikke dentanox heller, den er i lommen til samboeren min som er på jobb... Jeg er bare ikke vandt til gårting, skal jeg ta hun opp eller la hun være? det har gått 10 min nå så går inn til henne.. men svarte altså, skulle gjerne ønske jeg hadde litt erfaring med gråtende barn!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg ga ungene paracet når det med tennene sto på som verst. Sånn om kvelden når de var slik di jente er nå.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Paracet og dentinox :-) Pass på at det ikke er for varmt på soverommet, det gjorde ihvertfall jenta vår mer grinete når hun fikk tenner.
_Løvemamma_ Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Akkurat dette med tenner han jeg lite erfaring med, men jeg tenker at når hun gråter fordi hun har vondt, og ikke for oppmerksomhet eller noe, så hadde jeg nok gått inn til henne.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Alt er greit så lenge jeg er der, trenger ikke ta hun opp engang.. Uff synes så synd i henne Det er heller litt for kaldt der inne, døren står oppe og hun har et ekstra teppe. Hun er også sånn som blir grinete om det er for varmt Med en gang jeg gikk ut nå begynte hun igjen... gleder meg til han kommer hjem med dentanox om en time!!! Hun tar ikke smokk heller, så kan ikke roe henne ned med det HI
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Vær hos henne!! :-) Skal hjelpe å gi noe kaldt som hun kan tygge på... Eller tygge på noe uansett... Hun har sikkert veldig vondt og vil være sammen med deg da.. Tenk hvor redd hun er!!! (hatt kolikk barn) Fikk beskjed om at det var bare ål la han gråte, i ettertid angrer jeg skikkelig!!! tenker ennå på hvor redd han må ha vært og vondt han hadde det og jeg ikke alltid var der.. :-/
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Takk for svar Hun sitter hos meg med bare èn lampe på i stuen å vi ser på tv.. skikkelig koser seg! Og det gjør jeg og Tok frem biteleke som hun tygger på. Ser opp på meg av og til å smiler. Nei klarer ikke la hun ligge, hun skriker aldri av ingen ting. Og hvis hun først er lei seg så er hun skikkelig lei seg, tårene spruter å hun hikster lenge etterpå når jeg holder hun å sier "sååå sååå". Så det får bare bli sånn, en sen kveld... hun pleier å sove godt på natten selv om det har klødd om kvelden, så krysser fingre for nattesøvn! Forresten, det er like før en tannspiss titter igjennom HI
☆Night_wish☆ Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Synes du takler dette kjempe fint jeg! Av og til er det bare nærhet og mammakos som hjelper! Tenner er ingen spøk! Her har det kommet 6stk (han er 9mnd) og håper det blir en stund til neste.. han reagerer også veldig når det er tenner på gang! Lykke til videre!
Gjest Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Tenner og sykdom er unntakstilstand Ville gjort som du har gjort, tatt henne opp og latt henne være sammen med deg. Gi noe kaldt å tygge på, og kos og trygghet. Tanna kommer, og så er alt greit igjen Jeg liker å tro at når mammahjertet sier man skal gi kos og trygghet, så er det det riktige å gjøre. Jeg har alltid gjort det samme, og har foreløpig ikke fått en bortskjemt unge, kun ei som smiler og er glad, og som er trygg og god og vet at vi alltid kommer når hun har vondt Hun sover godt om natta med mindre det er noe som plager henne, på tross av at vi alltid har tatt henne opp når hun begynner å gråte.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #10 Skrevet 16. november 2009 Tusen tusen takk for fine svar Var godt å høre at flere ville gjort det samme. Jeg er veldig for kos og trygghet, vi har hatt det sånn fra første minutt med henne, og det har gitt resultater! Om hun sutrer fordi vi tar fra hun skjeen når hun skal spise grøt selv får hun sutre litt. Men dette er første gang hun har hatt vondt, så jeg ble usikker, fikk jo så vondt av henne. Veldig glad jeg tok hun opp! Savner egentlig å kose med henne om kvelden, men hun må jo i seng tidlig kveld, så nå må jeg bare benytte sjansen å kommer til å gjøre det igjen om hun trenger sårt kos! Nyte babyen min hvert sekund mens hun er liten Hun har sovnet på pappas mage, ligger godt der Ha en strålende kveld HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå