Gå til innhold

Hva er favoritt dyret ditt, og hvorfor ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kattkattkattkattkattkattkatt, og derfor katt

Skrevet

Sauer. De blir så innmari god julemat

Skrevet

Katt. Fordi jeg liker selvstendigheten til en katt. En hund er så avhengig og siklete.

Kattedyr er vakre og elegante:)

Skrevet

Undulater og gullfisk..

Eneste dyra jeg liker, for de gjør ikke så mye vesen av seg :P

Liker sau også, får de gir så god mat i jula og ellers i året :-)

Skrevet

Jeg liker IKKE katt,men hunder simpelthen elsker jeg:)Har 2 stk..

Skrevet

Jeg er et kattemenneske. Vokst opp med katter, har selv to katter.

Katter er selvstendige skapninger som ikke trenger så mye stell om man ikke har tid til det. De vasker og steller seg selv, trenger ikke gås tur med, er renslige, er luktfrie, godt selskap, kosete, myke og utrolig pene dyr.

Derfor!

Skrevet

Sjiraffer :) Men det er jo ikke akkurat så ofte man møter på dem her i Norge da :) Men de er søøøøte :)

Skrevet

sjimpanser, elefanter og delfiner er dyr som virkelig fasinerer meg !

Skrevet

Bjørn og delfiner... De bor ikke hos meg, de klarer seg selv og de fleste er frie....

Skrevet

hum. Jeg liker alle dyr, kanskje med unntak av edderkopper (ikke bare kanskje. Jeg er så dum at jeg sikkert ikke hadde blitt redd om jeg hadde møtt en tiger i villmarka engang, men møter jeg en edderkopp på soverommet så hyler jeg og rømmer...). Hvert til sitt bruk. Men skal jeg peke ut noen favoritter må det bli ulv, bare fordi de er så utrolig ærlige i kroppsspråket- og så ville og ukuelige, polarhunder fordi de er likedan men samtidig er herlige kjæledyr og familiehunder, og kyr fordi de bare er elskelige. Generelt sett. Jeg har kjent noen kyr oppigjennom som har vært både like trofaste og på sitt vis like smarte som hunder, skikkelige kjælegriser og herlig pøblete innimellom.

Skrevet

Menneskeaper! Dvs. orangutanger, sjimpanser og gorialler. Fordi de ligner enormt på oss, og jo mer man forsker på dem jo mer imponerende framstår deres avanserte følelses- og tankeliv, og samfunn.

Og så er nebbdyret så utrolig rart at jeg bare må le!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...