Gå til innhold

Den bare poppet ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen altså.. Til nå har jeg hatt litt å gå på, merket at magen har blitt hardere på en måte.. Har egentlig ikke sett forskjell..

Er nå i uke 16, og natt til søndag bare poppet magen ut.. :P Plutselig var den mye større.. Virket nesten sm om den poppet ut over natta.. Gikk fra å ikke se forskjell til at det er lett å se at ting skjer inni der.. :P

Kroppen er rar!

Tid kom deres mage? Og tid begynte dere med mamma klær?

Føler at klærene begynner å bli litt små, trange, men føler ikke at jeg trenger mamma klær riktig enda.. ( ser for meg at mamma klær kun blir brukt de siste mnd, når magen er veldig stor, så syns det er litt tidlig nå) men må kanskje kjøpe en str større i vanlige klær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig med litt mage da! Det er jo da man faktisk kan bevise til omverden at det er noe inni der som vokser og gror :-)

Min mage har begynt å synes den siste uken. Er i uke 15. De som ikke vet at jeg er gravid kan nok ikke se det, men den har begynt å komme litt frem. Kan bruke de fleste klærne mine (ikke jeans) enda, men det er deilig å ha på seg mammabukse, joggebukse eller tights som ikke strammer :-)

Skrevet

Er jo veldig koselig ja.. :)

Haha, jeg og joggebuksene er gode venner.. :P Har heldigvis noen som ikke ser såå joggebukse aktige ut da.. Men er nesten bare de jeg bruker.. Og tights da..

Skrevet

Sånn var det med meg også! Men for min del poppet den ut i uke 18/19, i løpet av 2-3 dager. Er førstegangs, og hadde ventet at magen først skulle komme om noen uker, men neida. Ikke mulig å skjule mye her, nei. De siste tre dagene har så og si alle kommentert magen min...

Kan også kjenne livmoren ca 1 cm over navlen, så mistenker at jeg er lengre på vei enn antatt. Skal jo egentlig være 1 cm under navlen etter 18 uker, har jeg lest. UL denne uken, så får vel evt bekreftet det da.

Litt forundret over de som skriver at de kan skjule det i uke 22 og til og med 26! Er normalt slank og har så langt lagt på meg ca 2 kg - så føler ikke det er "fett" som vises heller... Men er seriøst ikke mulig å skjule magen nå lengre. Og ingen av mine vanlige bukser eller skjørt passer - så her er det mammaklær for alle penga!

Som en ekstra bonus har jeg de tre siste dagene også kjent tydelige spark og bevegelser nesten hele dagen igjennom, og pappa'n har kjent det utenpå magen også. Greit å vite at det er liv der inne!

Men, men. Vi er jo tross alt litt forskjellige - og alt er vel like normalt. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...