jurgita&runa&trym Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 når babyen rører på seg!!! Noen som har hatt/har det???
Januar Baby <3<3 Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Kordan vondt har du ? Eg er bare ufattelig sår .... . Menne aner ikke kordan du opplever smertene dine ... Lyst å forklare dette ? :) Håper det går snart over
jurgita&runa&trym Skrevet 16. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2009 Litt vanskelig å beskrive det...det er liksom samme når man har diare og veldig vondt i magen. Bare at det er ikke konstante smerter,men kun når ungen flytter på seg. Vet ikke om du skjønner hva jeg mener Håper virkelig det skal gå over snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå