litakine og Theodor Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 annika på Jysk, kjempe fint og ikke værst kvalitet... innbiller meg rundt 3000 maks for det
Miss Dynamite Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 jeg har annika fra jysk. det er kjempe fint :D betalte 2800!
Libido- Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Annika fra jysk =) http://www.jysk.no/130/134/3603301/a/catalog
Brillefint - Jadda! Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Fagmøbler har en serie som heter Mikaela. Den fåes i brun og hvitt. Det vitrineskapet koster ca 5000.
Mammaen til Isak Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Ikea har en serie , hva heter den nå igjen da.... husker ikke Hvit seire med skap, sjenk etc.. skapet koster 2800kr mener jeg.
Mammaen til Isak Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S29842623 Var litt dyrere enn jeg tippet da men fortsatt under 5000 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå