Gå til innhold

Litt sånn tragikomisk. Er det flere matvrak der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hva som har berørt meg til livet av opp- og nedturer er det ingenting som kan ta fra meg matlysten. Ikke en gang om jeg blir traumatisert så går jeg ned 2 hekto.

I dag har jeg seriøst mosa fisk og potet med hvitsaus fordi det gjør så dritvondt å svelge. Likkavæl lissom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her :)

Eneste som kan ta fra meg litt matlyst er graviditet, for da spyr jeg hele tida. Men når ungen er ute og kvalmen har gått over, er matlysten på topp igjen.

Ungene har arvet dette. De er storspisere. Selv når de har 40 i feber, er grinete og slappe hele dagen, lyser de opp når de får mat og jafser i seg:)

Skrevet

Jepp!! Samme her!

Dagen etter jeg hadde operert mandlene var jeg så sulten at jeg heiv i meg en diger hamburger med pommes frites. At det gjorde vondt brydde jeg meg ikke om. Tårene sprutet, men mat skal jeg ha!!

Elsker mat=)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Jeg også. Det eneste som har tatt fra meg matlysten var kyssesyken. det var så jævlig å svelge at jeg hadde spyttebøtte ved senga... Gikk ned noen kilo på de ukene der ja.

Nå prøver jeg å lære meg forskjellen på "Jeg er sulten" og "Jeg har lyst på", men det er ikke så lett=P

Skrevet

...aldri mista matlysta jeg heller. Ei heller har jeg gått ned så mye som et eneste gram av amming, tvert i mot har kroppen min tviholdt på de allerede rause fettlagrene.

Snøft.

Skrevet

Jeg har noen ganger i mitt liv vært så sjuk at jeg ikke har klart å spise, men ikke pga at jeg har mistet matlysten. Det skjer ikke! :o) hehe...

Selv på fredag når ingenting smakte en dritt, satt jeg her å gafla innpå...det smakte jo ikke noe.. *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...