Gå til innhold

Eiendomsmegler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som jobber med det/holder på å utdanne seg ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått eiendomsmegling men jobber ikke som det... Hva tenker du på?

Skrevet

Samme her, har gått megling og er fremdeles i yrket, men i mammaperm. Hva lurer du på?

Skrevet

Det er en jobb som jeg synes høres veldig spennende...selv om at den ikke er særlig familievennlig..

Men problemet er at jeg bor på en plass der vi ikke har utdanningstilbudet, så jeg lurer da på hvor dere har tatt studiet?

Vet nki har det,det er dyrt...men verdt det om det kan tas samlingsbasert..

Skrevet

Er det fortsatt slik at du må ha NG i norsk, se like glatt ut som en svensk homo og gjennomgå lobotomi før du kommer inn?

Skrevet

Kan du ikke finne en annen tråd å ødelegge?

Skrevet

Du må være strukturert og tåle masse motgang. Du må ha bein i nesa og mestre finans, bedriftsøkonomi og _mye_ juss.

Har du barn er du avhengig av en utrolig tålmodig parter og være villig til å ikke se barna dine så mye som du ønsker. Du må kunne jobbe hele dag som kveld, tirsdag som søndag.

Jeg kommer aldri til å gå tilbake i den jobben etter endt permisjon. Jeg er ikke villig til å ofre familielivet for en jobb.

Og de aller ferreste tjener godt på det, men de fleste tjener brukbart.

Hadde jeg vært alene hadde jeg fortsatt, for det er en givende jobb hvor man må stå på hver dag.

Jeg tok utdannelsen min på BI i Oslo. De tilbyr utdanning der og i Stavanger. Koster 30 000kr pr. semester.

Lykke til!

Skrevet

Hehehe, jeg er den første som svarte deg; Jeg studerte ved BI stavanger men har ikke fullført helt da jeg hoppet av når jeg ble gravid. Fant ut at det ikke var helt for meg. Jeg elsker eiendom og kommer til å jobbe med dette i framtiden men jeg orket ikke studere etter jeg fikk barn...

Jeg kom inn uten noe problem der:P men syntes ikke studiet var så veldig lett akkurat. Jeg er ikke så super god i matte så sleit litt med det og man måtte lese mye...

Men er du glad i skole kan det absolutt være noe for deg. Men det er nok stor konkurranse når du skal ut i arbeidsmarkedet og det gjelder å ha mange kontakter:) Lykke til

Skrevet

Trådstarter her...

Ja,dette med matten er noe som jeg vet jeg kommer til å slite med, siden jeg ikke er flink fra før av..men siden dette er noe jeg virkelig vil skal jeg nok ha kommet meg igjennom det..

Men dere som tok det på bi, det er snakk om heltid på skolen ja?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...