Gå til innhold

Eplebit i nesa

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legevakta neste. Bare til info.. Og nei, ikke jeg men lille søte på 4 som har hatt et lite eksperiment på gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send henne ut for å slåss med de fattige naboungene. Det hjelper i alle fall på erter. Pillutta deg.

Og masse symp til lillesøt.

Skrevet

Hun nyser og nyser men eplet virker til å være litt stuck. Men klart en nesestyver ville nok laget eplemos....

Skrevet

Leger har fine ting for å få rare ting ut av neser, så vidt jeg husker. Langt til legevakt?

Skrevet

jeg ba småen putte en grønn perle på nesa. og han puttet den inni nesa og jeg merket ingen ting før han sa "mamma jeg vil ikke ha grønn perle i nese mer"

hadde en halveis utdannet sykepleier på stedet, men hun fikk den ikke ut. så vi satt oss i bilen for å dra til legevakten. men plutselig nyser han og ut kommer en blodig perle...

hvordan går det med eplebiten?

Skrevet

Eplebiten er nå ute. Den var stor, vi snakker trippel ert faktisk. Legen hadde en type heklenål, med stor krok på og eplet er ute. Det hadde ikke blitt brunt heller, så om du skal oppbevare epler lenge, putt dem i nesa. Du får dem kanskje ikke ut men de holder seg godt.

Forklaringen?

Jo, mamma, fordi håret mitt er så langt, så jeg ikke hvor jeg puttet eple og tok feil av nesa og munnen.

Frisør om fredagen btw.

Skrevet

Ikke så langt men lenge. Her får du tildelt tid, og venter bare en halvtime ut over det.

Skrevet

hehe... fantastisk :D kanskje vi kan klare å utvikle noe alla hamstenes evne til matlagring?

hehe.. piggsveis anbefalles!

Skrevet

Sinead O'Connor, tidlig nittitall, er også en mulighet.

Skrevet

Jeg klipte håret mitt helt kort (hos frisør) i andre eller tredjeklasse på barneskolen. Det var ei jente på skolen som het Gro som hadde den kuleste piggen i verden, syns jeg, og jeg ville ha sånn selv.

Jeg dro til frisøren sammen med pappa og forklarte at jeg ville "ha sånn sveis som Gro har" - heldigvis rakk vi å fortelle hva vi mente så det ikke ble en fresh 90-talls Gro Harlem Brundtland-look.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...