Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 jeg har to barn på 2 og 5 år, er 30 år,er 165 cm høg, og veierca 62 kg, problemet er atjeg har så masse slapp hu påmagen! ser helt fælt ut, ca 20 cm medf løs hud. + at jeg har store muffin heng på sidene,har vert og fått vurdering av en kirurg, han vil gjøre en full bukplastikk + fettsuging på sidene. jeg vil da vere i narkose i 5 timer med på følgende 5 rolige uker, er så frykteli usikker på hva jeg skal gjøre! orker ikke tanken på å se sånn ut resten av livet!vi er helt sikker på at vi ikke skal ha flere barn. manner min støtter meg uansett hva jeg velger. er det noen med erfaring der ute???
blond Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg har ikke erfaring, men svarer likevel ;-) Hva plager deg mest, løs hud eller fettprosent? Eller noe annet? KMI-en din er ikke stor, den trenger ikke bli lavere sett i et helseperspektiv. Du bør snakke med fastlegen din, h*n kan vurdere deg uten å tenke inntjening og du vil antakelig få et mer reelt bilde av kroppen din. Kan være at det du trenger mest er å få et bedre kroppsbilde og selvbilde. Kan hende at du vil få best effekt av å trene og fokusere på andre ting enn kroppens utseende. Mange kan bli veldig opptatt av hvordan de ser ut når de ikke har det bra med seg selv. Det er ikke alltid det er opplagt at de sliter med seg selv, men at de skjønner det etter en stund, f.eks når andre ting i livet ordner seg.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg har bare tatt magen da. Det var så mye mindre vondt enn jeg hadde trodd!!! Tok pinex forte til natta i 2 netter,mest for å sove bedre,ikke pga smerter.Gikk som en krok et par uker....Hadde jeg visst det,hadde jeg gjort det før!! Var på Klinikk Stokkan i Trondheim, der fettsuger de også.På st.olavs tar de bare skinnet. Legen jeg hadde var kjempeflink.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Ta den, så informerer du meg, hvordan det gikk...for jeg skal ta den over nyttåt, eller mot sommeren igjen..spørs på ventetiden... Har snakket med legen, og han anbefalte meg å vente litt, for mye av skinnet ville trekke seg sammen selv, i løpet av et år....OG jeg trener en god del, så jeg tror det var lurt.... Men i feb, har det gått 1 år, og da skal jeg spørre igjen. Syns alvorlig talt ikke det er fint, når jeg går med badedrakt, og løsskinnet henger ned på siden...hehehehehehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå