Gjest sug lut Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Andre blodfans som har ropt seg hese i en (fjern) ungdomstid? Starte lobby for å få satt den opp på stor kino snart? Let's do the time warp again!
Gjest sug lut Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Hvor som helst. I see you're shivering with antici----------pation.....
Anne-B. Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 De kjører den hvert år på Samfundet i Trondheim.
Gjest sug lut Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Heldiggris. Om du bor der, vel å merke. Men jeg tror jeg heller vil se den med barnslige gamlnger enn med studenter, egentlig.
Musemor med tre søte små Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Så det er i Trondheim man skal bo... De satte den også opp på Chatue Neuf i Oslo for en 10-15 år siden. Eneste gang (dessverre) jeg har sett den i live. Ellers så har jeg også sett den flere ganger på storskjerm i diverse kjellere på storskjerm i studenttiden.
Anne-B. Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Snufs. Nei. Jeg bodde der. Mannen og jeg prøvde å se den på dvd for noen år siden, tror vi ødela opplevelsen av den. Så neste gang det kommer på tale, tror jeg det må bli full pakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå