Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg har aldri hatt samboer, og vet ikke hva som egentlig er vanlig. Etter hvor lang tid flytte du sammen med en ny en? Her er det et barn innvolvert.. forholdet mellom meg, kjæresten og barnet er strålende. barnet forguder sin "stefar"
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 jeg har møtt mr right, forventer ikke at noen skal forstå hvordan kjærlighet vi har til hverandre siden jeg selv ikke ville trodd på det hvis noen rundt meg hadde opplevd det. Vi har planer om å flytte sammen til sommeren, da har vi kjent hverandre i 9-10 mnder. Ja det er kjapt Men det er rett
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Jeg har kjent min nåværende kjæreste i 14 mnd. men bare vært sammen siden august. Har heller aldri vært samboer før.. vi regner med å flytte sammen til våren/sommeren,han bor 3 timer unna og flytter da inn i min leilighet:)
winneboo Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Jeg har vært sammen med kjæresten i snart 2 år og han flytter inn til oss i januar
Verbena Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Har kjent hverandre i 21mnd, var arbeidskollegaer. Vi har vært sammen i 13mnd i dag faktisk! Men var mye frem å tilbake i de 4mnd før det å da. Siden vi ikke helt viste om vi skulle tørre å prøve, i forhold til både ungene mine og jobbene våre. Flyttet sammen 1.juli, så har vært samboere i 4,5mnd. Guttene forguder stefaren sin å har virkelig fått en mannlig rollemodell som er stabil. Vi tok de med på avgjørelsen om å flytte sammen da, (de er født i august 2005 og januar 2004) siden det faktisk hadde mye å si for de også. Og begge to var helt i ekstase bare av ideen å skulle helst ha flyttet med engang!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 vi har bare vært sammen i fire månder, så føler meg ikke klar for å flytte sammen ennå (og når det evnt. skjer er det vi som må flytte). lurte bare på hva som er vanlig, og hva om er å gå fort frem. vi er begge opptatt av at vi skal føle det er 100% riktige avgjørelser i hva vi gjør. vi har ikke snakket så mye om å flytte sammen. snakker mye om fremtiden, men ikke den som faktisk er nærmest. syntes det er litt rart å skulle ta opp temaet også, iallefall når jeg vet at det er vi som må flytte til han. bor bare 2mil unna da, så ikke lange stykket. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå