Gå til innhold

PULS på NRK kl 19.30 om amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vist en del tungmetall i brystmelk som ikke er bra for babyen... Så der er vell ikke sikkert at bryst er best allikevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammalt nytt

Morsmelk inneholder masse immunfremmende stoffer som man bare kan drømme om å fremstille!

Skrevet

Flaskemamma??

Jeg ammer faktisk.. full amma til h*n var 6 mnd, å nå er h*n 14 mnd, å får fotsatt pupp...

Skrevet

glemte å skriv HI på innlegget over her,,..

Skrevet

Jaja. Jeg ser på hotel cæsar da. :P

Skrevet

vi spiser jo mye dritt, bare se i ansiktet på babyen, nupper og shit rett fra dritten i maten. men takke meg til mm likevel, heller det enn ålegge babyen til en enda mer forgifta ku.. mø..

Skrevet

takk for tipset :)

her skal man ikke komme med råd uten å bli "slakta" uansett hva det handler om.

hehe, må le litt av dere her inne som analyserer alt..

Skrevet

Bare hyggelig :)

La det ut fordi når jeg gikk gravid, var det eneste jeg fikk høre at bryst er best... UANSETT!

Har en del venniner som fikk barn samtidig, å to av de ble deprimert fordi de ikke fikk til å amme. De følte seg misslykket, siden det eneste de hadde fått høre på helsestarsjonen, hos legen, og mange andre var at BRYST ER BEST!

Er så mye ammepress fra alle kanter, så håper det vil roe seg litt nå, om det viser seg at morsmelka ikke er såååå bra som alle skal ha det til..

Ble ganske rotete dette, hørtes mye bedre ut i hodet mitt :)

Men men...

HI

Skrevet

hei:) jeg får desverre ikke sett dette programmet, men går det i reprise?

Skrevet

Det ligger sikkert ute på nrk sine nettsider. Der legges det meste annet i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...