Gå til innhold

Noen som har 4 år mellom barna sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? :-) er det for langt sprang eller ok??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 4,5 år mellom mellomste og minste og 5,5 år mellom eldste og yngste her.

Det er veldig fint mellomrom!

De eldste er jo så selvstendige og lette å ha med å gjøre atte;)

Da de fikk sin lillebror var det veldig stas! Det eneste de kranglet om var hvem som skulle trille vognen:)

Jeg hadde min grense ved at jeg skulle ikke ha fler barn etter eldste hadde begynt på skolen..

Skrevet

Våre er det 4.5 år mellom.Det er helt perfekt.Ingen sjalusi, storebror kan faktisk være med på en del ting som bleieskift, få trille litt med mamma ved siden av og forstår fornuftige ting som en på 2,5 år ikke forstår.Uansett- er det noesom er mer riktig alder da? For vår del var dette den rette tidsforskjellen-venner får de uansett om de ikke har like mye lek sammen som tettere søsken har. Foreldrene skal være klar for familie økelse også.

Syns det er litt tullete å være så opphengt i alders forskjellen men det er min mening =)

Skrevet

ja føler han på 3,5 nå er blitt veldig flink nå med å kle seg,spise, gå på do osv :-) ser for meg at det blir bra :-)))

takk for svar :-)

Skrevet

ja klart , alt til sin tid :-)

Er bare spent på hvordan andre har det , vi har ikke planlagt noe aldersforskjell, det bare skjedde noe akkurat nå,kremt, så ble litt nysgjerrig :-)

Skrevet

Har 3 år og 8 mnd mellom. Det er helt glimrende.

Er veldig glad for at vi valgte såpass mellomrom.

Det var deilig å ha en som var ferdig med bleier og sprinkelseng før nestemann kom.

Vi har ikke hatt sjalusi, det vet jeg jo ikke om kommer av aldersforskjell eller om det kommer an på barnet:-)

Skrevet

Det er fire år mellom meg og min søster. Vi lekte alltid fint sammen og hadde masse selskap i hverandre i barndommen. Det var en periode fra jeg var 15-16 og hun 11-12 der vi ikke var supervenner, men etter jeg ble 20 har vi vært veldig gode venner. Nå når vi er litt eldre har det liten betydning!

Skrevet

Det blir 5 år mellom våre. Den minste er ikke født enda da, men storesøster gleder seg sånn og kan ikke vente til baby kommer ut til oss, så jeg har tro på at dette går bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...