Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Ble brystene ømme med en gang dere ble gravide, eller var det annerledes siden dere ammet? Tusen takk for svar!
The Bad Gal Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Nei, de ble ikke ømme før etter noen måneder denne gangen. De ble ikke større heller før ømheta kom. Første gang ble de ømme og store med èn gang. Vet ikke om det hadde sammenheng med amminga da, vet flere som ikke har hatt ømme pupper med sin første.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Jeg ammet i 3-4 måneder etter at jeg ble gravid. Jeg merket at jeg den siste måneden ble lettere sår, eller, det kjentes sårt ut i huden selv om jeg ikke hadde ordentlige sår, hvis du skjønner. Litt som svie i huden. Var ellers ikke plaget med ømme bryster, verken i første eller andre svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Det var det jeg tenkte. Tusen takk for svar! Da krysser jeg fingrene videre! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå