Gå til innhold

hva slags mat liker dere aller best / pica

Anbefalte innlegg

Skrevet

forrige svangerskap var det isbiter jeg hadde dilla på og hadde dårlig matlyst... det ble ei jente..

dette svangerskapet er nesten alt godt:) men ost, kjøtt, taco, pizza og middag i det hele tatt.... gleder meg allerede sinnsykt til julemiddagen hjemme hos mamma...hehe:) vet ikke hva det blir denne gangen, men føler på meg at det blir en jente...

hva med dere, noen spessielle lyster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer litt. Siste uken har jeg hatt dilla på klementiner. Spiser maaaaaaange hver eneste dag ;o) Ellers er jeg også glad i middager nå, er ikke så opphengt i det når jeg ikke er gravid. Kan gjerne spise en skive til middag, lager meg aldri middag hvis jeg er alene f eks.

Har ingen spes magefølelse på hva det blir, men er mye mer kvalm nå enn forrige gang. Da fikk jeg jente.

Skrevet

Dette er mitt første svangerskap, og jeg venter en jente. Jeg har også fått dilla på veldig mye forskjellig og rart (Drikke vaniljesaus fra glass? Det tror jeg aldri jeg hadde kommet på om jeg ikke hadde vært gravid...). Om jeg skal plukke ut EN ting som jeg har ekstra dilla på, tror jeg det er appelsiner, eller sitrus generelt. Og chili! Surt eller sterkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...