Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 mhm ingen av de navnene likte jeg... tenker på noen gamle gubber på 80 år... Men om jeg skulle valgt ett, så måtte det blitt Sivert..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Syver er jo bare helt snålt... - høres ut som en biljardkule..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Er litt begeistret for Syver, jeg. Vi tenkte på det til forrige barn. Det skulle bli mine foreldres 7. barnebarn. Nå ble det ei jente så navnet ble uaktuelt av den grunn. Denne gangen venter vi en gutt, men vurderer ikke Åtter. Måtte blitt Otto da. Syver og Otto!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Haha, det hadde jo faktisk vært litt artig:) Jeg syns egentlig Sivert er finest av de tre. Iver er et snodig navn som virker litt "feil".
petite fleur Skrevet 16. november 2009 #12 Skrevet 16. november 2009 Som mamma til en Sivert, velger jeg selvsagt det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå