Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 I dag kom den elendige formen jeg har gruet meg skikkelig til....(er 7+4) i dag var det første dagen jeg sku på utplasseringa via kurset jeg går,gikk greit i noen timer så begynte det,kald svetta og helt tåkete foran meg... kom hjem nå og rett på dass og spy ikke akk mye som kommer opp eller da,bare klart og få i meg et eple i dag.. prøve og spise noe nå se hvor lenge det holder seg....
rachelmor Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 off ja er ikkje så greit det... du får trøste deg med at det stort sett går over etter første trimester... om du ikkje er heldig å det blir tidlegere god bedring videre ..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2009 bare håpe det ikke er så lenge til.. hehe.... men som jeg sier til meg selv..det kommer noe godt ut av det
vanilje78 Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 God bedring! føler virkelig med deg! Har selv hatt sofaform i flere uker, har begynt å spise ingefær piller, de letter litt Har mistet 6 kg siden jeg ble gravid, å jeg elsker god mat, å jeg har så lyst til å ha lyst på mat, men det fungerer rett og slett ikke. Har fått total avsmak på pizza, noe som jeg elsket før! Så ingen i mitt hus får lov til å spise pizza pga lukten, til min mann og datters store fortvilelse.. men det får de tåle ønsker deg lykke til fremover!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2009 elsker god mat selv men der IKKE noe som er godt lengre håpløst og spise noe om dagene... Ingefærpillene hvor finner du de?? Apoteket eller vanlig butikk?? Det er ikke noe farlig og ta når man er gravid??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå