Gå til innhold

Bilde av barnebarna på veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre skilte seg da jeg var barn, og min far giftet seg på nytt etter noen år og fikk to barn med den nye kona.

På veggen hos dem henger det en haug bilder av barna deres, og det ene barnebarnet de har. Men ingen bilder av meg eller min bror fra hans tidligere ekteskap, og ingen bilder av mine og min brors barn. Vi har gitt dem bilder i gave, men de henger dem aldri opp :(

Jeg synes det er ganske ekkelt, men vet ikke om jeg burde si noe? Og hvordan skal jeg si det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde din fars nye kone barn fra tidligere? Hvis ikke, kanskje det er forklaringen, at hun vil ha fremme bare det de har sammen, på en måte.... Utrolig trist da :( Skjønner at det er leit for dere :(

Jeg hadde nok spurt pappan min om det. Du må kjenne på hva som blir riktig for deg å gjøre.

Mannen min har to barn fra før, så dette skal jeg huske på når de blir så store at barnabarna kommer..... Vi har ikke bilder av noen av barna på veggen vi da, har bare stadig vekk planer om det ;o)

Lykke til!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Synes jeg er dårlig gjort av de..... Synes du skal spørre faren din hvorfor de ikke har hengt opp bildene de har fått av barna deres?

Så får du ta det fra der. Er jo i alle fall ikke noe vits i å gi flere bilder dersom det ikke blir satt pris på :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...