kajak&Daniel Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg trenger ny mobil nå! Jeg vil ha en med bra kamera, da jeg ofte tar bilder av sønnen min med mobilen... Må derfor også være plass til en del bilder. Ellers har jeg vel ikke så mange krav, utenom at den bør være praktisk å bruke... Skriver en del smser :-P Har hatt en sony ericsson nå, som har vært klikk det siste året, så jeg vet ikke om jeg burde forsøke noe annet..... Så hvilken mobil vil dere anbefale
Gjest Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg har kjøpt Nokia N86. Det er en kameratelefon. Hadde forgjengeren N82, og det er supert kamera. På N86 er det 8 mpixler. Plass til sykt mye bilder, hadde flere hundre på min N82 som jeg fikk ødelagt.
vildejenta Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Jeg har sony ericsson W995, og syns den er veldig bra! Den har 8mpx kamera, og er generelt en god telefon syns jeg! Fulgte med 8 GB minnekort, jeg har vel ca 400 bilder, og har fortsatt 5 GB ledig minne...
Gjest Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 jeg har sony erison C902 er veldig fornøyd. Bra kamera og god plass til bilder. Men er ikke så god til å ta bilder i mørket. Har 700 bilder og 25 videosnutter nå (korte) og det er ennå plass til mere. Har hatt den siden tidlig i vår, og ikke hatt noe tull med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå