Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Her ønsker han seg somregel ingenting, og er ikke helt den gave-typen. Men har funnet ut at her blir det samleboks med alle My name is Earl-sesongene;) (Han liker dem veldig godt + at da kan jeg også snike meg med å se på, hehe..) Lite kreativt kanskje, men noe han blir glad for;)
digger Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Blir vel klær i år igjen:) Men det er greit siden jeg elsker å shoppe, men ikke han!
Gjest Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Her blir han 40 år noen dager før jul, og får da full carving-pakke. Til jul blir det nok klær, det trenger han alltid.
thea - M har gull i gulping Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 En tur til Barcelona:) Synes gaven din var kjempe koslig jeg, hvis han liker My name is Earl veldig godt.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Treningsklær og tøff PC-veske i skinn Håper han blir glad
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Her får han en spesiell type hodepute til jul! (hvis han ikke gjør det kunst stykke og kjøper den selv, sånn ca 3 dager før jul) Tenker ikke på sånt han!
Mammasine Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Hurra for klara-Q, her blir det også PC-veske i skinn!! Yess, endelig noe han trenger, blir glad for og som jeg kan plukke ut enda bedre enn ham! genial tråd. dagen og desember er redda!
Collette Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 PC-underlag til laptopen (For å holde fruktbarheten oppe:) og avantalk headset fra www.mirakeldata.no blant annet.
RockMyWorld Skrevet 16. november 2009 #11 Skrevet 16. november 2009 Har alltid kjøpt fornuftige julegaver, men i år får han det som har stått øverst på lista. En T maxx 3.3! Det er sant at forskjellen på gutter og menn er prisen på lekene deres:-)
Gjest mphs Skrevet 16. november 2009 #12 Skrevet 16. november 2009 I år kjøper vi flatskjerm til hverandre + en liten ting fra ungene.
erteposen + 4 Skrevet 16. november 2009 #13 Skrevet 16. november 2009 Nesten ingenting:) Det er så mye vi trenger til huset, men han får en flaske vin og et brev hver jul. I år skal vi to reise bort en helg når tvillingene er gamle nok, og vi sparer heller pengene til da. Av og til kjøper jeg noe som han bare måååå ha fordi det er midt i blinken, andre ganger så blir det bare gode ord.
Gjest Skrevet 16. november 2009 #14 Skrevet 16. november 2009 Blits til kameraet sitt, barbermaskin (han har bestemt seg for å konvertere fra shaving), mansjettknapper, hvitløkskutter, kokebok
Helverine Skrevet 16. november 2009 #15 Skrevet 16. november 2009 Noe han ønsker seg, men han har ikke sagt noe annet enn nye sokker enda ;o)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 16. november 2009 #16 Skrevet 16. november 2009 Tror ikke vi kjøper julegaver til hverandre i år, men tar oss nok en tur ut og spiser en bedre middag (har snakket om å gå på Bagatelle). Har jo ikke vært ute og spist på evigheter- for det første var jeg kjempedårlig med hyperemesis nesten hele svangerskapet og nå tar jo ikke tassen flaske, så da kan vi jo ikke ha barnevakt heller. Men trener han på tutekopp nå
Libido- Skrevet 16. november 2009 #17 Skrevet 16. november 2009 Vet ikke helt. Han har lyst på PS3, men vet ikke helt om jeg skal ta meg råd til det. Han blir 30 til sommeren og innbiller seg at han skal få englangstur =O Tror det blir en spapakke.
~*MulattMamma*~ Skrevet 16. november 2009 #20 Skrevet 16. november 2009 Ski, skisko og staver. Utlending, så dette blir hans første ski i en alder av 40+. Håper han blir glad...
Mille** Skrevet 16. november 2009 #21 Skrevet 16. november 2009 I år kjøper vi ny sofa, salongbord og tv-bord, + ny parkett, 2 nye bad og ellers annet stæsj. For ikke å glemme nytt hus! Noe mer enn det får han ikke.....ikke jeg heller. ;o) Eller forresten, han ønsker seg et nytt spill til ps3, mulig han får det i tillegg.
h2lita Skrevet 16. november 2009 #22 Skrevet 16. november 2009 Gitar og "lær å spille gitarbok" Han har aldri spilt gitar før....
svirrehodet Skrevet 16. november 2009 #23 Skrevet 16. november 2009 kenwood kjøkkenmaskin han er kokk, og jeg må spise
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. november 2009 #24 Skrevet 17. november 2009 Han ønsker seg 2 ting; På 1. plass: PS3 På 2. plass: Klær.. Så hva skal jeg kjøpe??? Han har bursdag i desember også, og bruker i utgangspunktet å kjøpe noe for ca 1000,- til hver av anledningene, men en Ps3 spillkonsoll kommer jo på 2500,- da, men da blir det i tilfelle fra meg og ungene til både jul og bursdag.. Så får han ønske seg spill til jul.. Synes dette er urimelig vanskelig.. Må bestemme meg IDAG for jeg vet at han har lagt av ei bukse han ønsker seg veldig til 800,- på Jack & Jones etter et see you oppdrag han hadde der i helgen... Hva hadde dere gjort??? Jeg har fått julegaven min litt på forskudd fra han og ungene, og det er fordi jeg straks skal føde og telefonen min tok kvelden- for å si det mildt, så da fikk jeg ny telefon (W995), for jeg trengte den sårt nå og ikke 24. desember.
tingeling87 Skrevet 17. november 2009 #25 Skrevet 17. november 2009 Han ønsker seg en tursekk, så det skal han få. Så skal jeg legge masse smågaver i lommene i sekken. Tilbehør til iPhone, div friluftsstæsj og noen små personlige gaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå