Gå til innhold

4 cm åpning.... og har ikke merket noe særlig.


Millemor79

Anbefalte innlegg

Nå er det i alle fall ting som skjer. Jeg dro til jordmor i dag, og hadde da 2 cm åpning. Hun tøyde den til fire cm, så nå er vel fødselen like rundt hjørnet skulle jeg tro. Har imidlertid lest at man kan gå en stund med åpning uten at noe skjer, så jeg får vel forsøke å være tolmodig hehe.

Hodet er festet og alt er klart også. Jordmor sa at dette kunne gå veldig fort når det første satte igang, så jeg lurer på om jeg skal ta klyster hjemme selv?? Både for å få ting til å skje, og fordi det er store muligheter for at jeg ikke rekker det på sykehuset...

Kjenner at jeg gleder meg veldig til å bli mamma igjen. Den største lykke i verden!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har slimproppen gått også... men ingen rier... FRUSTRERT. Prøver å ta det med ro, men kjenner jeg blir mer og mer utolmodig, trett og sliten. Har mange kynnere da... og noen kjenner jeg godt, men ingen smerter. Føles litt rart å glede seg til å få vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøv å slappe av så godt du kan og hold ut. Kjenner meg godt igjen. Jeg går også mye og venter om dagen. Nå er det uansett ikke mange dagene igjen til vi har den lille i armene våre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange uker er du eller når er termin din? Er det JM på helsestasjon du går til og evt tok hun slik underlivs undersøkelse på kontoret sitt?

Lykke til, høres ut som om du kommer til å føde innen kort tid:)

Snart har du nurket ditt der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til privatpratiserende jordmor, og hun tok underlivsundersøkelse på kontoret. Jeg har seks dager til termin. De to siste nettene har jeg nesten ikke sovet pga kynnere og menstruasjonsmurringer, men det gjør ikke direkte vondt. Det er vel uansett ikke lenge til nå, nei. Jeg får gå ut og gå meg en heftig tur i litt godt tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...