Gå til innhold

Snart fødsel då? :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Låg våken i hele natt med falske rier ....

Sinnsykt vondt ...

Menne om dette varer neste nettene og,vil det si at det ikke er lenge til fødsel då? .....

Litt kjekt å vite ka man har i vente :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ingen som vet noe om dette ?

Skrevet

Du har termin i januar? Jeg ville ha ringt føden om jeg var deg. Ikke noe greit å føde nå.

Skrevet

jupp termin i januar .. men eg tenkte bare det at . det er noen som får falske rier osv ett par uker før ungen kommer .. Noen som vet om det er noe sammenheng mellom dette ? Eller om det bare kan oppstå utav det blå uten at det er noe "varsel" ?

Skrevet

Var det du som mista slimproppen her i forrige uke? Og nå har du rieliknende smerter?

Skrevet

dette er det n'te inlegget ditt om lignende problemer å i samtlige har du fått til svar TA KONTAKT MED FØDEN! hvorfor gjør du ikke det?

Skrevet

Ja, alvorlig talt. Nå må du ta deg sammen. Ring føden! Det er slettes ikke sikkert at du føder på flere uker enda, men det er da bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite?

Skrevet

går i meg deg då? hehe ...

Eg var på Føden på fredag .... Og ja,mista den forie uke ..

Altså, eg bare lurte på om det var noen sammenheng eg , eller om det er bare sånn som kommer ... :) Haha ... Er det noe å svare "rapp kjefta "for då? :D

Skrevet

Det kan jo absolutt ha noen sammenheng, men ser du har termin i Januar. Og hvis du i tillegg har mistet slimproppen burde du ta kontakt med føden slik som andre her sier :-)) For sikkerthetskyld. Ikke noe greit å føde enda, for da er babyn din veldig liten å ikke helt klar for å møte den store verden!! Så ta kontakt med føden, mye bedre med 100 ganger for mye enn 1 for lite :) Masse lykke til!!

Skrevet

Hei.

Hvis du er redd for at du har prematurrier må du straks ta kontakt med føden som de andre sier. Det er viktig å få hjelp så tidlig som mulig for å evt stoppe en rier. Jeg har en nevø som er født ca to mnd for tidlig, tro meg det var ikke noe særlig å oppleve dette. Kurvøseopphold, pustehjelp, blodoverføring, overvåking, mating med sonde og lang sykehusopphold. Det var vondt å se den lille da, han fikk asma pga fortidligfødt.

Bedre å kontakte føden en gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

Takk takk for svar :D Ringer i måren ,om det kommer ijen i natt :) Men har vært helt fin i dag :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...