Gå til innhold

hva skal dere ha på dere på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 31 uker på julaften, sånn grovt regnet, men begynner å bli ganske stor nå, hva slags kjole passer mon tro? ingen av de jeg har iallefall:) noen tips?og hva skal dere bruke?

er jo mye kjoler nå som egentlig er fine til gravide, som strammer litt øverst, men henger løst over magen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på her...

Jeg er ca uke 29-30 den uken det er jul... Og sliter med det samme..

Er usikker selv, har sett mye fint... men jeg vet enda ikke...

Har sett litt på en enkel sort mammakjole, og bare kjøpe ett fint sjal til å pynte litt opp med...

Skrevet

Det blir nok tights og tunika hele julen ;o) Er 24/25 uker i jula :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en fin svart strikket genser på HM. Den var så stor at det er ikke noe problem dersom magen vokser mye før jul heller!!

Den kostet 300kr og jeg skal ha en grå tykk strømpebukse med strikket mønster på. I tillegg har jeg kjøpt et fint langt kjede på lene v som passer kjempefint intill :-)

For meg så var det viktig å ikke bare handle noe som passet nå når jeg er gravid, men etterpå også!

Skrevet

Er også kommet til 31 uker i jula og har foreløbig tenkt på en tunika/kjole jeg har fra før som er veldig vid og flagrende. Jeg har før brukt den med thighs under, satser på det i år også.

Skrevet

jeg fant et ganske fint telt(en kjole) på lindex ifjor. skal vel ha det på i år også :P

ny tradisjon å gå gravid på julaften

Skrevet

Hei :) jg er i uke 32 på julaften. skal ha på meg en sort mammaskjørt kjøpt på hm å en lilla fin topp, eller en rød kjole som jeg fant i den nye hm katalogen å har bestillt :) gleder meg!

Skrevet

Jeg har kjøpt meg disse to kjolene på nett jeg :D er superspent, venter de i posten nå i morgen eller onsdag..hååper de passer. Har tenkt å bruke de på julebord, i hele jula, og i dåp på nyåret. Jeg er i uke 29 på julaften :):)

http://www.asos.com/Mamalicious/Mamalicious-Satin-Trim-Woven-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=831004&cid=5813&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

http://www.asos.com/Asos/Asos-Maternity-Chiffon-Corsage-Babydoll-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=614432&cid=5813&sh=0&pge=2&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...