Gå til innhold

på overtid: kynnere +kvalm, diare før fødselestart?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er noen dager på overtid (e.termindato) og har ingen tegn til at noe er på gang.. bortsett fra sterke kynnere (smertefrie). Men innimellom får jeg sånn kvalme følelse kastet over meg.. kommer helt plutselig.. jeg har ikke grudd meg noe til fødselen, og klarer ikke forestille meg smerten, men lurer på om denne kvalmen som kommer sånn plutselig er underbevisstheten min som gruer seg litt alikevel? Har ingen erfaring med verken menssmerter og innbiller meg at jeg har høy smerteterskel.. men alle sier jo at dette skal gjøre såååå foorferdelig vondt, så nå luurer jeg altså på om jeg gruer meg uten og ville det og uten å vite det, i underbevisstheten liksom???

 

sikkert litt merklig innlegg.. men den kvalme følelsen er så rar.. ønsket at den kanskje heller skulle være et tegn på at noe er på gang.. men det er det sikkert ikke...

 

Er det forresten mange som opplever at tarmen tømmer seg natulig (diare?) før fødselen starter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ca 1 uke igjen til termin, og jeg har og de to siste dagnen blitt plutselig kvalm der jeg føler jeg må kaste opp!! Skjønner ikke hvorfor? Hadde ikke sånn da jeg fikk nr 1 og nr 2....så vet ikke helt hva det betyr!!

Har hørt fra flere at de hadde diare i dagene før fødselen, så om det skjer noe som påvirker fordøyelses-systemet hos noen kan kanskje stemme. Selv har jeg ikke merket noe på dette punktet med mine to tidligere fødsler.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har ikke vært morgenkvalm i det hele tatt, mn siste uken har jeg kastet opp flere ganger.. kommer veldig brått og forvinner brått.. Aner ikke om det er tegn på fødsel, eller kanskje hormonforandringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også som dere.. kastet opp middagen i går og i dag har jeg også blitt kvalm i forbindelse med måltider..Ringte føden og jordmor sa at noen går litt kvalme et par dager før fødsel.. håper det er det som er med meg.. er klar for fødsel og er i uke 38..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 9 dager igjen og har vært veldig dårlig i magen i 3-4 dager nå. Masse kynnere, mensverk som liksom "tar tak" og gjør at jeg blir kvalm. Jeg er 2. gangs og kan heller ikke huske at det var sånn sist gang. Håper noe er på gang snart, ganske ubehagelig å gå sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...