Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg var for noen år siden utplassert på helsestasjonen, da gjorde den ene helsesøsteren en nummer ut av det var viktig å ha stellebordet stående slik at man stelte babyen med fotenden, pga stimuli på begge sider.. Hvis man la seg til vane å stelle babyen fra siden, kunne sener osv i nakken bli skjev. Andre som har hørt om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå