annonymus1 Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Venter nr 2 i midten av januar,er da 6,5 år siden snuppa mible født,da blir jeg vel sett på som førstegangs? eller kan jeg forvente en litt lettere fødsel? erfaringer noen??
annabe36 Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Jeg er i samme situasjon og spurte ultralydjordmora (legen?) om det. Fikk da til svar at det helt klart kommer til å gå lettere. Klamrer meg til den idéen .-)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 jeg skal føde i januar jeg også da er det 5,5 år siden sist. fikk beskjed at denne fødselen kunne gå meget raskt selv om det er noen år siden sist. brukte 5 timer sist så ikke vet jeg hvordan det blir om det går raskere :-0
Jenny2010 har født! Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Jeg venter nr 3 i januar, og da er det hele 16 år siden førstemann og nesten 8 siden nr 2. Med første ble jeg satt igang, og hele fødselen tok totalt 6 timer. Med nr 2 tok det 1 1/2 time fra jeg fikk rier til gutten var ute! Selv om det er noen år siden sist, mener legen at jeg kan forvente en rask fødsel denne gangen også. Jeg er faktisk litt bekymret for ikke å rekke fram til sykehuset i tide, hehe Så jeg håper og tror at selv om det er en stund siden sist, blir det en lettere fødsel for deg også, lykke til
ayaah Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 tror ikke du blir sett på som førstegangs nei...
littlepeanut Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Jeg har en jente som blir 6 i desember, og har termin 15. januar. Jeg har fått beskjed på både UL og hos lege at jeg kan forvente en lettere og kjappere fødsel denne gang. Litt kjappere gjør meg ingenting, brukte 27 timer forrige gang, fra jeg kjente riene til hun endelig (var en laaaang presseperiode) var ute. Men ikke vet jeg... Jeg får nok ta det som det kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå