Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Noen som ser her og kan fortelle hvem jeg er
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Oi, jeg fikk inn kjempe mange vibber på deg. Jeg føler at du.......: - kjeder deg litt. - er litt selvopptatt og tror folk er over gjennomsnittet interesert i deg. - er sørfra. - er under 25. Stemmer det?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Det kunne ikke vært mer feil hehe
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Da prøver jeg på nytt: - du er ca 40 år men føler deg 18 - du er alenemamma, 3 barn med ulike fedre. - du er alternativ og elsker å komme med lange forklaringer og utredninger til barna dine (slik at de får en indre forståelse av ting) - du bor i trøndelag
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Du pleier å handle sengetøy på Kid Interiør. Du er litt missfornøyd med kroppen din, særlig magen. Du ser endel på tv, kanskje litt mer enn du burde. Du kunne ønske du hadde tid og råd til å reise på en lang ferie med hele familien. Du trener sjelden, men går endel turer. Du har eller ønsker deg hund. Du er ikke spesielt kreativ på kjøkkenet. Du liker å ha det ryddig rundt deg. Du er mellom 160cm og 165. Du har litt korte ben.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Du har to sønner med solide norske navn. Begge to er under 4 år. Du er under 30, og elsker å reise. Jeg føler på meg at du har mørkt hår, har vært medlem her lenge og liker å sy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå