Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg har så knøttlite bad og får ikke plass til stellebord. Hvordan gjør dere andre det? Stellematte andre steder i leiligheten?
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 brio vegg stellebord?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 hva med stellebord på barnets soverom? det hadde mine svigerforeldre da mannen min var liten
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Vi hadde stellekommode på soverommet når småen var liten. Praktisk når man må opp femten ganger hver natt og skifte bleie var det også. Hadde en bolle med vann stående der tilfelle bæsj.
It's all about me Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Har stellebord på barnerommet. Da rommet var underoppussing hadde vi matte på gulvet på badet. Satte den bare bak døra når den ikke var ibruk.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Vi har veggstellebord fra ikea! Kjempe-fornøyd med det:-). Tar ufattelig lite plass.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Jeg har stellematte. Jeg har rett og slett ikke plass til stellebord på badet eller på soverom! Har et veldig stort kjøkkenbord så det fungerer kjempefint. Stellebordet savner jeg ikke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå