Gå til innhold

Noen som samler på Disney-klassikere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter og venter og venter på at min absolutte favoritt, Skjønnheten og udyret, skal komme på dvd. Men det virker visst som om jeg venter forgjeves? Er det noen som vet når den kommer? Jeg tenker ikke på oppfølgere etc. her, kun den originale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du nødt til å ha med norsk tekst? Hvis ikke, så kan du bestille fra Amazon.com. Jeg bestilte nettopp Bambi gjennom dette nettstedet, endte opp med å kjøpe fra en privat forhandler som bruker Amazon som markedsplass. Så lenge det er under 200 NOK så betaler du ikke toll.

Skrevet

skjønnheten og udyret har alt kommet på DVD, jeg har hatt den en stund nå, mener den kom for et år siden. Hvis du spør i en plate/dvd butikk, burde de kunne skaffe den til deg.

Håper du finner den :)

Skrevet

Hmmm, jeg var innom Platekompaniet for ikke så lenge siden og spurte etter filmen. Da sa de at den var umulig å få tak i nå, men at den nok kom tilbake om noen år...

Skrevet

Takk for svar! Har drevet litt leting på nettet igjen, fant en debattside fra VG tidligere denne mnd der det stod at den kommer i november 2010. Får stole på at det stemmer! Var inne på amazon, der kostet den fra 70 pund og oppover. "Extremely rare", var kommentaren som gikk igjen der inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...