Lissi♥♥♥♥ Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Vi hadde barnedåp i går og jeg hadde bestilt to kaker gjennom Coop i Sandnes. Marsipankaka hadde de greid å stave dåpsbarnets navn feil på, selv om jeg stavet navnet 4 ganger over telefon (puttet på en H i cristiano som ikke skal være der-det sa jeg ekstra fra om). Kaka såg amatørmessig ut (smakte den ikke). Men verst var suksesskaken; tykk bunn og lite gult fyll på toppen. Selv lager jeg den med tynn bunn og masse gult fyll på toppen. Mye tørrere kjøpekake enn den jeg lager selv. Jeg ble så skuffet over å betale kr 800 for to så dårlige kaker - jeg trodde faktisk det var utdanna bakere/konditor som bakte kaker når du bestiller gjennom handlesenteret og ikke amatører som baker dårligere kaker enn meg selv? heldigvis hadde vi et par gode hjemmelagde kaker også... Er jeg for kritisk eller har jeg grunn til misnøyen? 800 kr for dårlige amatørkaker?? Skulle gjøre det enkelt og få smørbrød og kaker fra samme sted...men ble så skuffa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå