Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 http://www.nybaktmamma.com/Andre-nyheter/Funn-av-poliovirus-hos-et-barn-i-Oslo.html Nå tenker jeg dere vaksinemotstandere skjelver i buksene! Følg det anbefalte vaksineprogrammet takk!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Ja, her var det nettopp et barn som hadde meslinger......
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Vaksiner er det beste som har skjedd menneskeheten!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Ehhhh.. den ungen hadde en poliovariant som kun vaksinerte får.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 dust. Hele poenget er jo at vi vil at barna skal ha sykdommene isteden. Dessuten er det jo ikke påvist sykdom fra utenforstående virus, de tror det kan være virus fra vaksinen.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Så du vil at barnet ditt skal få polio? Eller hva med litt difteri? Kikhoste eller tuberkolose er heller ikke å forakte! Herregud, 14:52, er du helt tett i hodet eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå