Gå til innhold

Er dere kommet langt med julegaveshoppinga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel ca. halvveis. Elsker å handle julegaver. Det er det aller beste med juleforberedelsene synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ca. halvveis jeg og :) Syns og det er kjempekoselig med julegavehandling, men i og med at formen ikke har vært så bra i det siste, så har det blitt lite akkurat nå. Har lyst å prøve gjøre meg ferdig innen noen få uker, så jeg slipper stresset mot slutten.

Skrevet

hei. :) jeg er nesten ferdig. men har en del julegaver jeg lager så det er de jeg kommer til å styre med fram mot jul. Av de jeg kjøper har jeg bare 4 igjenn. :)

Gleder meg til å sette på julemusikk, tenne talgelys å pakke inn ganvene i løpet av desember :)

Skrevet

Har bare forhåndsbestilt litt på taxfree på flyet, til vi skal reise til syden. Blir noen gaver derfra.

Skrevet

Nesten ferdig! Bare noen få gaver igjen som må i boks :) Har kjøpt 80% av alt på eBay i år. Mye billigere enn å kjøpe de her til lands, og man slipper alt stresset i butikken :) I tillegg får man tak i ting som ikke selges her i Norge :) Har motatt en del av det jeg har kjøpt, men venter på forsatt på resten. Viktig å være tidlig ute når man handler fra utlandet, slik at man er sikker på at det kommer fram til jul. Barnefar ønsker seg fjernstyrt helikopter (hehe, hans barnslige side), så det må jeg forte meg og få kjøpt snart :)

Skrevet

Jeg er ferdig med julegavene!

Siste babyutstyr ting kom i hus i dag, så nå er alt klart til vesla kommer i slutten av februar/ begynnelsen av mars :-)

Nå skal jeg bare slappe av og kose meg og gleder meg til å pynte til jul 1 advent. Pleier aldri å være så tidlig ute, men merker at jeg blir mye fortere sliten osv nå enn før så da er det deilig å bli ferdig med byturene :-)

Skrevet

Hmmm har handlet noen få, og har en hel del igjen......Målet er å prøve å unngå det verste rushet ;o)

Skrevet

Jeg har bare et par igjen. Har fått pakket og levert de aller fleste gavene.

Aldri vært så tidlig ute.

Skrevet

Jeg er stort sett ferdig. Har igjen en som jeg venter på, den er bestilt og kommer om et par uker. Ellers er vel alt pakket inn, julekortene sitter ferdige med frimerker på og venter på desember ;) En deilig følelse å slippe å løpe rundt på fulle kjøpesentre i desember.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

FERDIG!!!!

Har vært det i ca 1 mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...