Gå til innhold

Men in'st i det gloheitaste hællvete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

E det virkelig nødvendig å trøkke den gorrstygge Duplo-reklamen oppi øuan mine kvær gang æ skal skifte sia hær inne? På kvært einaste lille sideskift??? Det e sjelden æ ser mæ nødt tel å uttrøkke mæ på dialækt på dissa sien, men nu blei æ direkte førrbainna! Se å få bort reklamehællvete før æ riv av dåkker hauet å pesse i såret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare ta deg av ungene dine heller da, enn å sitte på pcen...

Skrevet

Ungene mine er i barnehagen og på skolen

Skrevet

Sorry, trodde det stod at du ble sint fordi ungene dine så reklamen... Forstod tydeligvis ikke helt den dialekten din. Der ser du beviset på at det er best å bruke norsk skriftspråk...

Skrevet

Nå er ikke jeg HI men enig synes den var litt frisk jeg da. Ihvertfall utrolig irriterende med den reklamen hele veien

Skrevet

Han bør vel strengt tatt komme ut av magen før æ kan bynne å dulle med han, syns du ikkje?

Men det hjalp vesst å rive utav sæ, reklamen førrsvant.

HI

Skrevet

skulle stå" men jeg synes"

Skrevet

Haha, kanskje det er med dette som når du ringer til Telenor, at er du sint nok kommer du først i køen? Nå som du ble sint nok turte de nok ikke vise deg reklamen mer ;)

Det funker faktisk å skrike til den automatiske dama som svarer telefonen der, og aldri oppfatter om man sier PRIVAT eller BEDRIFT.

Skrevet

Hehe ler meg skakk. Apropos telefonsvarer. Aldri skjønnt poenget med å taste kontonummeret i tlf banken heller for når du endelig kommer frem til en kundebehandler så kommer spørsmålet. Hvilket kontonummer har du!....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...