Gå til innhold

Er det flere enn meg som er helt tappet for energi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært kvalm og kastet opp i de to første månedene av svangerskapet, så gledet jeg meg til å ha en fin periode i 2. trimester. Jeg er i uke 19 nå.

Men jeg blir så fort sliten på jobb. Da blir jeg svimmel og mister all energi, blir kvalm og i verste fall kaster jeg opp, samtidig som jeg merker at jeg får veldig kort lunte. Jeg blir veldig trøtt i 21- 22 tida på kvelden og sover 9- 10 timer hver natt.

Jeg skal til legen i morgen for å høre om det er noen grunn til det og høre om jeg kan få kanskje 20- 30 % sykmelding.

Det er veldig uvant for meg fordi jeg har som regel høy arbeidskapasitet, og nå føler jeg at jeg ikke får gjort noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!

Jeg har det på samme måte, å har dermed ingen energi til å arbeide.

Jeg var kvalm å kastet opp de 3 første månedene, å har ikke fått tilbake all energien jeg hadde før graviditeten.

Jeg er i uke 25 nå.

Jeg fikk tips fra jordmor om å unngå å stå mye i ro, og alltid ha med litt væske å drikke. å gjerne spise banan eller druesukkertabletter for å bli bra igjen.

Det hjelper også for min del å spise ofte også.

men ta dette opp med lege og/eller jordmor:)

mvh

Skrevet

huff ja, det er ikke noe greit... har det sånn selv. blir klokka over 22 så er jeg i koma neste dag... og denne gangen har jeg vært utrolig hissig, merker at jeg angrer selv etter jeg har sagt noe... stakkar sambo:/

vi får trøste oss med at det går over og at premien ert fantastisk:)

Skrevet

har det på samme måte jeg også...hadde forsåvidt et "fint" første trimester uten de store utfordringene både fysisk og psykisk. Nå er jeg i 22 uke, og kjenner meg såå sliten om dagen pluss at jeg er mye mer hormonell enn noen gang! Trøster meg med å tenke framover, det er jo så mye å se frem til! Det har jo aldri vært kortere tid fram til vi får se prinsessa vår:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...