babyi2010 - fødeklar- Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Noen skulle man jo helst ikke bruke som avent. osv. Men hvilke kan man trygt bruke?
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 16. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2009 ok. Takk for svar. Mener å huske at dr.Brown og er ok flasker.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Ble litt kort svar=P Sorry! Men det var det eneste jeg husker... Men du kan jo prøve å søke på Bpa- frie flasker på google eller noe?=)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 alle som er uten bpa. Dr.browns er nå bpa free. det har di vært i noen år allerede i amerika. jeg kjøpte mine der for 5 år side nå på eska står det faktisk BPA FREE med store bokstaver. de norske har ikke vært uten lenge. breastflow er uten bpa. evenflow er uten bpa. firstyears er uten bpa. gerber er uten bpa. mam er uten bpa.
Fiona- Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Noen av Dr. Brown sine flasker er uten BPA og noen nye fra Avent er også BPA frie. Born Free tror jeg det er en som heter som er ok. Kjøper du på en barneutstyrsbutikk eller apotek burde de kunne svare deg på hvilke som er ok.
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Nuby har Bisphenol frie flasker og de nye til Avent er ogsa det. De er litt gulere i fargen, og er merket pa pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå