Gå til innhold

Er jeg rar eller hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 6 mnd siden fant jeg ut at samboer hadde datet en annen dame i en tid. Ikke veldig gøy, men jeg fant ut at vi skulle prøve videre. Så nå i helgen fant jeg ut at han hadde tatt henne med på noe som betyr mye i livet hans. Dette takler jeg dårlig og synes det er vanskeligere å takle enn alt det andre til sammen. Er det normal reaksjon eller er jeg rar som reagerer sånn? Jeg sa i går at nå kan jeg aldri mer bli med på dette da jeg seriøst tror jeg kommer til å kaste opp bare av tanken:( Han skjønte det selvfølgelig ikke tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må oppklare en ting før jeg kan svare: var dette en kvinne han dater før dere ble sammen, eller mener du at han har datet henne etter at dere ble sammen????

Skrevet

Ja, du er rar!

Klart samboeren din må få date hvem han vil....eh....

Skrevet

Han datet henne mens vi var sammen. Spm er ikke hvem han vil, men hvor han vil. At de var sammen på steder jeg ikke har noe forhold til var på en måte greit nok, men at han har tatt henne med til et sted han tilbringer mye tid, og som i tillegg betyr mye for han (hobby) synes jeg er vanskligere å takle enn at de f.eks spiste middag på en restaurant.

Skrevet

HI: jeg tror Anonym 14.04 var ironisk...

Skrevet

Jada, men jeg var tydeligvis ikke tydelig nok i HI så da kom jeg med noen tskjeer:) Skjønner at mange her ikke ville tilgitt dating i det hele tatt. Det har jo selvfølgelig vært tøffe tak.

Skrevet

Er det slik å forstå at forholdet til henne er avsluttet, men at du nettopp har oppdaget ting de gjorde sammen den gangen? Som hobbyen hans?

Eller har han hatt med henne å gjøre nå i ettertid også?

Hvis det handler om ting de gjorde for lenge siden, så skjønner jeg godt at du synes det er sårt, men samtidig så er det i fortiden - og du har valgt å forsøke videre, så da må du bare gi slipp på det.

Hvis han har truffet henne igjen i nyere tid må du selvfølgelig dumpe fyren.

Skrevet

Du er rar ja... fordi du velger å være sammen med en fyr som tydeligvis er like interessert i en annen kvinne som i deg! Hallo!???

Hvorfor i all verden finnes det så mange som deg der ute, som godtar å bli behandlet som dritt...? Sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...