Verbena Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Har gått arbeidsledig i 12,5mnd nå og søkt flere hundre jobber uten å få noen ting. Samme svaret uansett hvor: du virker som en person vi virkelig kan ha bruk for, men du kan ikke være fleksibel i forhold til arbeidstid så der for velger vi noen som kan det! Men nå for noen timer siden fikk jeg telefon fra bemanningsbyrået jeg er registrert hos! Jobb fra i morgen og 2uker fremover i første omgang, blir sannsynligvis forlenga til frem til jul værtfall og kanskje frem til sommeren!! Gud som jeg gleder meg til å gjøre andre ting enn å rydde å vaske her hjemme!!! Blir utrolig spennende å se hvordan det blir å jobbe igjen etter å ha gått å tulla rundt i 12,5mnd!
Rampongi Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Masse lykke til! Endelig løsna det for deg, det må føles deilig! Hurra for Verbena!! Jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg var arb.ledig i 9 mnd engang og du verden så kjip jeg følte meg etterhvert. Så fort du får enda mer erfaring og viser at du er i jobb/nettopp vært i jobb, virker det som om det er enklere å få andre jobber også. Lyyykke tiil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå