Gå til innhold

Pakkekalender til 2 åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva putter man nedi,er 24 gaver,og jeg vil ikke stappe de fulle av godterier,også føler jeg litt på at det ikke skal være så mye likt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpe f.eks en duplopakke og dele den opp eller en annen leke som inneholder flere deler.

Praktiske ting; sokker/ullsokker,tannbørste, tannkrem osv

Rosiner er det som blir godis i vår pakkekalender.

Småbiler, småbøker, pepperkakeformer, så blir det en aktivitet dere skal gjøre denne dagen.

Film, cd, bøker

Etter nicket ditt å bedømme har du kanskje en jente, og dette var vell mest gutteting,men iallefall noen forslag :)

Skrevet

vi har lekedyr, biler, tannbørste, tegneblyanter, refleks, hansker, sokker. Så blir det litt godt på lørdager og kanskje små søte rosinesker.

Skrevet

Vi har kjøpt en pakke med puslespill av dyr som kan henges på kjøleskapet f.eks... Pakken inneholdt 8 forskjellige dyr, så det er iallfall til 8 dager;) Så blir det litt rosin og kanskje kjeks på lørdagene. Små badeleker som man kan fylle med vann og sprute med, refleks, noen småbiler (vi har gutt, da, men kanskje noen fargerike spenner til ei jente kan være noe?? Hårstrikk??), en ball som han får på julaften fordi den andre er ødelagt;)

Skrevet

Klistremerker,

-tegnesaker,

-malesaker,

-aktivitetsbok,

-modellkitt,

-perler som kan tres på piperensere, veldig moro for de fleste 2-åringene i bhg.

-kjevle og pepperkakeformer ,så kan dere bake

-bøker, har alltids noen på tilbud vettu,

-badebomber(på Apoteket) eller badeskum,

-tannbørste og tannkrem,

-sokker, truser, votter, strømepebukse, pysj, lue, body, belte,

-hårpynt,

-kjeder og armbånd, sånne billige plast selvfølgelig

-vaskekluter som eser når de kommer i vann, på Nille eller apoteket, superstas her iallefall

-Her har det blitt endel Hello Kitty-ting, for det syns snuppa er fint.

 

Og noe godt på lørdag =)

Skrevet

Min gutt på 1,5 år får i helgene er pastill eske eller en liten sjokolade. Ellers har jeg kjøpt leke kjøkken ting, han elsker å leke med det på helsestasjonen. Og lekemat:) Ble fort 24 pakker da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...