Gå til innhold

Mannen min vil ha trekant...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har fortalt meg at han vil ha trekant, enten med en til dame eller en til mann. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Altså, jeg har alltid hatt lyst å ha med en dame til, men jeg vet jo ikke hvordan jeg kommer til å reagere på å se mannen min gjøre ting med en annen dame. En mann til hadde også vært greit, men kanskje litt rart å se mannen min gjøre noe med en annen mann. (Ja, han har lyst til det).

Er det noen her som har noen erfaringer med trekant? Hvordan ble det i ettertid? Var det en ekstra dame eller en ekstra mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at du i det hele tatt spør om råd og er usikker betyr at du ikke bør gjøre det. Et slikt sirkus bør være nøye gjennomtenkt

Skrevet

Jeg har erfaring med trekant, men ikke med noen jeg har vært i et forhold med.

Jeg kunne ikke tenkt meg å dele mannen min med en annen dame, og lure på om hun var bedre enn meg - og han kunne ikke tenke seg å ha en mann til i senga...

Men trekant med to menn er å anbefale sånn rent fysisk.

Skrevet

Har hørt om forhold som har blitt ødelagt pga dette. Hvis du vet innerst inne at du ikke klarer å se han med ei anne, så vær så snill å IKKE gjør det! Det kommer til å plage deg skikkelig i ettertid, det trr jeg. Føler akkurat det samme. Kunen godt hatt jente sex, eller trekant, men IKKE med min kjære. For han er bare MIN, hvis du skjønner? Og tenk hvis han blir så kåt av hu andre at han ikke klare å stoppe, og helelr vil ha henne?

Jeg orker iallefall ikke å tenke på sånt, så trekant er uaktuellt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...