Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Har vært mye mer utflod enn før, og det er lysebrunt. + att det til tider lukter råttent enda jeg er nyvasket. Vondt er det og under samleie... Noen med kjenskap til dette?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Ingen kjennskap nei, men jeg synes det høres ut som om du burde ta en tur til legen. Har forresten ei venninne som slet med utflod og råtten stank (lukt av død og fordervelse ifølge henne selv) fikk påvist garnerella eller hva det nå heter hos legen, og ble kvitt det med en tablettkur... Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 er nok husker ikke hva det heter, men du må nok på en kur.. bakteriell vagnose heter det vel... Ellers kan det være tegn på kreft osv.. (er nok ikke det) men du burde dra til legen uansett...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Gardnerella/bakteriell vaginose er lett gjenkjennelig fordi det da lukter fisk/reker. Det er heller ikke karakteristisk med brun utflod da. Synes ikke dette høres ut som det! Og når du i tillegg har smerter ved samleie, kan det være flere ting. Synes du skal ta kontakt med legen din...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Er nok gardernella, har det så ofte jeg, at jeg har løpende resept liggende inne på apoteket, så d er bare å hente ut en kur, med en gang jeg får symptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå