Gå til innhold

Snilla mi , er du her? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med malinga, blei første strøket bra?

Hvordan farge maler du med?

Å, rosa krittmaling hørtes jo kjempestilig ut! Kan tenke meg vesla er storfornøyd da ja :o)

I går var siste dagen på disse tamiflu pillene, i dag våkner jeg med dårlig mage. Håper det gir seg snart, er lei av å være sjuk! Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her, har en liten pause, har nå malt 3 av 4 vegger med fargen tusen og en natt av Sens, Blir en lys fin farge. Passer bra siden rommet ikke er så veldig stort.

Så godt at du er ferdig med tamifluen da, men ikke at du er fortsatt pjusk, Kan si som snupp sier: Det lik ikke vi! :-)

Fikk du kakeoppskriften her om dagen? Nei, nå er pausen over, nå skal siste vegg til pers før jeg må hente snupp i barehagen :-)

Masse god bedring vennen, Slapp av, ta livet med ro, og nyt en stor varm kopp med blåbeærsaft. Eller suppe, Det skal hjelpe på vond mage.

Klem :-)

Skrevet

Vi driver og restaurerer et gammelt tømmerhus, og planen er å flytte inn før jul :o) men da må jeg se og bli frisk så jeg får kommet i gang med malinga.

Det er et panel-eldrorado der oppe, og det tar jo som kjent litt tid å male. Jeg er evig glad for at det finnes grunning med kvistlakk i så sparer jeg i allefall litt tid!

Magen er noe bedre nå, virker som den var mest kranglete på morran.

Så jeg håper dette går rette veien. Burde jobbet litt i slutten av uka også, så håper på det.

Kakeoppskriften fikk jeg, og den er skrevet ned. Men mangler nøtter , så blir ikke kakebaking i dag. Får prøve huske og sende snekkern på butikken når han kommer hjem. Stakkar han er sliten han og om dagen, med full jobb på et hus i byen og mer enn nok å gjøre på huset vi skal flytte til. Skal blir godt når vi en gang kan sette oss ned å være ferdige!

Huset her ser bomba ut, gangen full av flyttekasser, gulvene har ikke sett støvsugeren på altfor lang tid.

Jaja, det kommer bedre tider :o)

Så flink du er som står på å maler! Blir sikkert knallfint. Lyse farger er deilig, gir små rom litt ekstra størrelse!

Nå skal jeg gå meg en tur i postkassa og få litt luft.

Klemmer :)

Skrevet

Ojoj, så stilig, har bare så sans for tømmerhus. Det er så koslig. Bruker du Sens maling oppe på kvistlakkgrunninga så går malingstrøk nr 2 unna 1 time etter at det første strøket er malt. Det er utrolig godt da.

Jeg var så heldig at jeg slapp den kjedlige biten ang kvisthull på panelen her, denne var satt inn med panelmaling. Holdt bare å bruke litt tykk grunning.

Men hvis du kan friste med kake til snekkern din så reiser han vel gladlig på butikken for deg, :-) Er jo en ekstra kos i hverdagen med et kakestykke til kaffen på kvelden når dere kan slappe av.

Hus skal se ut som om det bor noen i, er ikke fint å ha det strigla. Desuten skal dere flytte snart, så du er unnskyldt. :-)

Konsentrer deg i første omgang å blir frisk du, så kan alt det andre komme sener. :-)

Klemmer fra meg :-)

Skrevet

I dag kom det tilbud fra fargerike i posten, så lurer på om vi skal gå for en maling de selger der, som var til panel. 698kr for ti liter, kan vel ikke være så gal pris det. Har ganske mange kvadrat tak som skal males.

Ja tømmerhus er super koselig syns jeg. Og mannens store interesse, pussig nok :o) hehe...

Snekkern min reiser mer enn gjerne på butikken hvis det kan resultere i ei kake han :o) kakemomsen!

Neida det er sjeldent strigla her,her ser det ut som vi bor noe vi jo gjør. Men du vet sikkert åssen det er, man liker jo at det ser så noelunde ut!

Her på konsgberg regner det i dag, og snart er all snøen vekk igjen.

Snekkern skal visst være med en han samarbeider med å legge tak resten av uka, så jeg tipper på at de to gjerne ser at det ikke kommer snø igjen før mot helga :o)

Nå er i allefall kjøkkenet rydda, og jeg har bladd med igjennom en drøss med julereklame.... er jo så mye fint på kid nå. Ser det for meg i det nymalte huset :o) hehe.........

Ha en super kveld snuppa!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...