Gå til innhold

80 % barnehage plass

Anbefalte innlegg

Skrevet

må jeg betale for 100 % da?eller får jeg litt kontantstøtte i mnd for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du betaler for 80% og får ingen kontantstøtte.

Skrevet

så da kunne jeg like godt hatt 100 %..?? skjønner ikke..

Skrevet

Du må velge bhg-plass etter behov. Hva er problemet?

Skrevet

Skjønner du det ikke? Trenger du/vil du ha 80% velger du det, trenger du/vil du ha 100% velger du det. Er det så vanskelig?

Skrevet

jeg tenkte at jeg skulle ha ungen fire dager i barnehage.har dårlig råd å lurte på om jeg fikk noe kontantstøtte ved siden av da .siden det bare er 80%???

Skrevet

HERREGUD ..selvfølegelig skjønner jeg det.######

Skrevet

Ok. Du får altså ikke kontantstøtte (tror grensen er ved 60% plass), men betaler 80% av full pris per måned.

Skrevet

Tror ikke du får kontantstøtte for de resterende 20% nei, men er ikke sikker.. Men du sparerjo penger på barnehageplassen da, siden barnet bare er der 80% :)

Skrevet

Du betaler for 80%.. men er ikke så veldig mye mindre enn 100%

Om du vil ha kontantstøtte itillegg må du under en viss antall timer i uka.. men har du 60% og bhg er åpen fra 7-17 teller dette 10 timer uansett om du har barnet der 6 timer.. Se på nav.no sine sider.. der sår det time antall.. Tror du må nesten ned til 50% for å få kontantstøtte itillegg.. jeg hadde 60% og fikk det ikke fordi bhg er åpen fra 7-17. Spiller ingen rolle når jeg leverer eller henter..

Tenkte også å velge 80% men var bare noen hundrelapper mellom, så her ble det 100%. Så kan jeg selv bestemme hvilke dager vi skal ha fri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...