Gå til innhold

Ultralyd ca. uke 12, hva ser man da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Noen som vet om man kan se kjønnet på fosteret da?

 

Mener å ha lest at d er for tidlig enda..... Skal til ultralyd i uke 11+6 og er veldig spendt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan du se en minibaby med armer og ben. 10 fingre og 10 tær. Som spreller rundt =)

Men kjønn er nok for tidlig å se ja. Sist sa hun som tok UL at det ikke var noen tegn til at det skulle vært gutt. Og det er det ennå ikke på henne, hun er 14 mnd nå ;)

Men det er nok for tidlig uansett ja=)

Skrevet

Det er for tidlig å se kjønn, men du kommer til å se en nydelig liten baby! Hvis du går inn på min bloggside, så ser du mine ultralydbilder fra 12+0. 3D og vanlig:) http://maris-univers.blogspot.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...