Gå til innhold

What to do ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begyn med vaksinering på helsestasjon i dag.Ingen kø, bare å komme.Men jeg har ikke bestemt meg og sliter med å få gjort det.Usikker uansett hvilket valg jeg tar.Har to jenter en på 4 år og en 7 mnd.Ikke i risikogruppe. Hve gjør dere ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg heller mot nei. Er også vaksinering her idag og imorgen. Men nå har vi mest sannsynligvis hatt det vi da. Har også en 4-åring som sjeldent er syk.

Skrevet

Tror jeg dropper vaksineringen. Her er det uansett ikke vaksinering av barnehagebarna før i desember så har god tid til å eventuelt ombestemme meg.

Skrevet

Dere som ikke skal-hvorfor har dere bestemt dere for å ikke gjøre det???:)

Skrevet

et er vel egentlig flere grunner til det. Hovedgrunnen er vel at jeg tror vi har hatt det i hus. Men er bare mannen og minsten som har vært dårlige.

Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor det harr tatt sånn av. -hvorfor skal alle på død og liv vaksineres mot en influensa som i utgangspunktet ikke er særlig farlig? Den tar jo ikke livet av langtnær så mange som vanlig sesonginfluensa, og det er jo ikke noe massevaksinering der?

Dessuten er vaksinen testet ut i svært liten grad. Jeg vet ikke om jeg kan leve med at mine barn får eventuelle ettervirkninger av en unødvendig vaksine. Mine barn er ikke i riskogrupper. Min sønn er allergisk mot egg, det kan umulig være sunt å sprøyte det inn i kroppen da?

Og jeg kan ikke skjønne hvorfor det for myndighetene er så forbanna viktig å flest mulig vaksinerer seg femfor å teste hvorvidt de faktisk har svineinfluensa da de er syke slik at de slipper vaksinen... lukter penger lang vei for mitt vedkommende.

Skrevet

Fordi man ikke vet noe om ettervirkningene av vaksinen, og fordi jeg ikke har barn i risikogruppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...