Baremeg Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Begyn med vaksinering på helsestasjon i dag.Ingen kø, bare å komme.Men jeg har ikke bestemt meg og sliter med å få gjort det.Usikker uansett hvilket valg jeg tar.Har to jenter en på 4 år og en 7 mnd.Ikke i risikogruppe. Hve gjør dere ????
winneboo Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg heller mot nei. Er også vaksinering her idag og imorgen. Men nå har vi mest sannsynligvis hatt det vi da. Har også en 4-åring som sjeldent er syk.
~sjiraff~ Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Tror jeg dropper vaksineringen. Her er det uansett ikke vaksinering av barnehagebarna før i desember så har god tid til å eventuelt ombestemme meg.
Baremeg Skrevet 16. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2009 Dere som ikke skal-hvorfor har dere bestemt dere for å ikke gjøre det???
~sjiraff~ Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 et er vel egentlig flere grunner til det. Hovedgrunnen er vel at jeg tror vi har hatt det i hus. Men er bare mannen og minsten som har vært dårlige. Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor det harr tatt sånn av. -hvorfor skal alle på død og liv vaksineres mot en influensa som i utgangspunktet ikke er særlig farlig? Den tar jo ikke livet av langtnær så mange som vanlig sesonginfluensa, og det er jo ikke noe massevaksinering der? Dessuten er vaksinen testet ut i svært liten grad. Jeg vet ikke om jeg kan leve med at mine barn får eventuelle ettervirkninger av en unødvendig vaksine. Mine barn er ikke i riskogrupper. Min sønn er allergisk mot egg, det kan umulig være sunt å sprøyte det inn i kroppen da? Og jeg kan ikke skjønne hvorfor det for myndighetene er så forbanna viktig å flest mulig vaksinerer seg femfor å teste hvorvidt de faktisk har svineinfluensa da de er syke slik at de slipper vaksinen... lukter penger lang vei for mitt vedkommende.
Monajenten Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Fordi man ikke vet noe om ettervirkningene av vaksinen, og fordi jeg ikke har barn i risikogruppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå