Gå til innhold

Tror jeg har bommet på dresskjøpet til eldstemann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en vinterdress med avtagbart ullfor.

Problemet er at denne er vanskelig å få på deg, siden ulldressen klumper seg i armer og bein.

Den er også "tung" å ha på, så 5 åringen min er ikke veldig imponert.

Han er så stor nå at han skal klare å kle seg selv, så jeg tror jeg må investere i en dress med glatt innsde.

Holder reflex mål til aktiv 5 åring ? Reima er jo bra, men er de slitesterke nok ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt reima til en 5-åring;) Da tror jeg du får raskt hull! Du kan jo selvfølgelig kjøpe reima tec +, men de koster jo en 1800,-.....

Hva med skogstad? Koster en 7-800,- og er ganske så slitesterke!

Har ingen erfaring med reflex, men har hørt mye positivt:=)

Skrevet

Ticket er også en god dress til en 5 åring:)

Skrevet

Jeg har Reima Kiddo til min 7 åring, nå er vi i gang med sesong nr. 2 på den. (samme dressen)

Ikke hull ennå og han sklir jo på knærne og rompa på skolen.

Skrevet

Reima holder ikke for ungene her i huset, vi har fått noen og arvet noen. Ungene er ikke så begistret. Hun ene på 6år er ikke noe glad i disse, hun syns de er for kalde. Og har sliti ut noen. endte med at vi kjøpte en billig dress på Obs, og den holdt seg like fin i hele fjor. Jeg klarte å ødlegge glidlåsen i døra på slutten av sesongen i fjor, så den skal repareres. Så un kan bruke den i år om den passer, eller ligge til minste.

Jeg kjøpte Navigar dress til 199kr på flust, til 6 og 8 åringen. Hun eldste hadde slik dress i fjor og den har hun vokst ut av. Og den overlevde to sesonger, men da var den klar for søpla kan man si. Kjøpte den mest for å ha en dress hengende på skolen og en annen hjemme. Men lurer på om jeg skal kjøpe to til, for de er ikke enige å ha andre.

For å si det slik så har vi ikke barn som er rolige vintertid her i huset. Og slettes ikke vits å kjøpe en dyr dress, de billige er slitesterke nok.

Skrevet

Men hvorfor tar du ikke bare ut ullforet, og lar han ta på det først, og så ytterdressen? Tar maks 30 sek lenger tid, og funnker mye bedre. :) Vi har alltid hatt troll med uttagbart ullfor til begge våre gutter, og er kjempefornøyd. Slitesterk helårsdress!

Skrevet

Vi har hatt Leketøy-dresser fra Skogstad til våre to svært aktive gutter, og er svært fornøyd med disse. De er veldig slitesterke, gode å bevege seg i og varme, samt at de ikke er så svinedyre.

Nå er gutta imidlertid så store at dress er uaktuelt - nå skal det være todelt, må vite (de går i første og tredje klasse)....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...