Gå til innhold

KIROPRAKTOR??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale flink kiropraktor i oslo/akershus (romerike-område). Stakkars mannen min har jo prolaps i ryggen fra før av og i går fikk han kink i ryggen med utstrålende smerter helt ned til foten. Var på legevakta hvor han fikk sprøyte og resept på smertestillende medisin. Han stakkars klarer ikke å gå eller sitte.

Fikk tips om å prøve kiropraktor. Kan noen anbefale noen flinke kiropraktorer i område Oslo/Akershus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke helt kontroll på bydelene rundt om ,men kan varmt anbefale Bjølsen kiropraktorklinikk.

Har vært hos Thea Lærum der, og vært veldig fornøyd. Samme med mannen min, han har også gått til henne, samt en annen mann der som også er veldig dyktig.

(vi har flyttet 3 mil ut av Oslo, men har vi vondt i ryggen drar vi likevel inn dit, har ikke vært fornøyde med dem vi har her vi bor nå)

Her finner du all info:

http://www.kiropraktorene.no/

• 1 år senere...
Skrevet

Har lenge slitt med smerte i nakke og øvre rygg. Hørte om Oslo kiropraktikk fra en venn.

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen hos Kiropraktor Christian Eidem. Ble bedre etter få ganger og fikk grundige forklaringer på årsak til smerter, råd mht øvelser og ting jeg selv kunne gjøre. Er nå helt smertefri;) Anbefaler han på det varmeste!

Telefon til Kiropraktorn: 92655729

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...