herola Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Samboeren min blir 30 år om en uke og jeg har ingen anelse på hva jeg skal kløpe.... Noen forslag?? :-)
fjollefrua Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 jeg sliter med akkurat det samme. Jeg har egentlig tenkt til å kjøpe en tur til oss (meg, han og mini) til london, københavn, praha, tallinn eller noe i den duren. Ulempen her i gården er at jeg tror han har lyst til å dra oss med til New York akkurat i det tidsrommet jeg har tenkt å bestille billetter. Jeg tenkte å bestille billetter til rett før jul (12-19 des, men maks 4 overnattinger), og levere gaven i ett kort. Ikke skrive hvor vi skal, men at vi skal være borte i så mange dager. Pakke alt av klær selv, og bare kjøre opp på gardermoen. Jeg sjekker oss inn, og han får ikke vite hvor vi skal før vi står ved gaten...
Gulljente+gullgutt Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Kommer an på hva han liker og hvor mye du har tenkt å bruke. Men har du god råd kan du gi han en time hvor han får prøve å fly helikopter selv, det er jo noe de fleste menn digger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå