Gå til innhold

Noen sprøsmål ang. bringebærbladkapsler :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 38 + 1 i dag, har hatt masse masrier eller kynnere de siste to ukene, de sitter i bekkenet, og sist legen sjekket meg hadde jeg 2 cm åpning... er førstegangs, og er redd for å gå på overtid... ikke på grunn av ventingen, men tror mest det er angst for at noe skal gå galt med go gutten...

Lurte på om jeg skulle prøve disse bringebærblad kapslene, eller teen... hvilke av dem er mest effektive, eller er det likt? er det for sent for meg å begynne med dem nå, bare to uker før termin?

Noen som har hatt positive erfaringer med virkning av disse når de har hatt åpning og vært modne?

mange spørsmål, men håpe noen gidder og svare ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan svare å godt jeg kan.. teen er myyye svakere en kapslene.. Jeg har egentlig ikke vært flink til å ta dem for de smaker virkelig pyyyton. Men de gangene jeg tar dem (3 stk rett før jeg legger meg) så får jeg flere kynnere føler jeg.. Jeg er godt moden. Men de koster jo litt da.. tror kanskje jeg hadde droppet det så sent og heller prøvd meg på litt sengevals, grøt med masse kanel og turer..

Skrevet

Hei, beklager å kuppe tråden her, men 3 stk før du legger deg? På pakken jeg har står det jeg skal ta 2 stk. tre ganger daglig, altså 6. Det er mye, jeg vet..

Jeg tar dem nå, begynte vel i forrige uke en gang. Er nå 5 dager over termin. Om de har hatt effekt: Tja, vil vel si det? Kanskje? Synes de gir meg flere kynnere. Skader ikke å prøve tror jeg...

Skrevet

det går fint vet du ;)

nei var det jeg tenkte, at det skader jo ikke... selv om jeg er nærme termin... :) har en god del kynnere fra før i løpet av dagen, så håper dette kan ta seg opp da :)

Skrevet

nå ble jeg litt forvirret her også, begynte med dem for en uke siden og tar dem 2 kapsler 3ggr daglig, har ingen kynnere, og de smaker ingeting siden jeg svelger de med vann og de koster 195 på helsekost. Kanskje jeg kjøpte helt feil på pakka mi står det RED RASPBERRY og produsenten "natures sunshine" . Jeg er bare 36+1 men aldri hatt kynnere, er det normalt?

Skrevet

Det kommer an på hvilken type man kjøper (hvor sterke de er)! Alle skal ikke ta samme antall kapsler; mine er for eksempel på 960 mg, da skal jo jeg selvfølgelig ta færre kapsler enn de som tar 450 mg (eller hva det er).

Skrevet

tar de samme som deg stasi.

Nå begynte jeg på dem når jeg nesten var ved termin, og da er det jo ganske normalt å ha en del kynnere uansett... Så det er vanskelig å vite om det er kapslene som gjør det, eller bare kroppen min.

Skrevet

som jeg tar 6 stk daglig, det er det som står på pakka så får jeg i meg 2160 mg om dagen, hvor mange mg skal man få i seg om dagen?

Skrevet

Jeg kjøpte bringebærbladkapsler i dag, er uke 37 i morgen. På min pakke står det at jeg skal ta 2 kapsler per dag, og det er 960 mg bringebær per kapsel. Så pussig at det er så forskjellige doser da... Men det er jo naturmedisin, så livsfarlig er det nok ikke uansett :-)

Skrevet

Jeg har nå kjøpt solaray sine bringebærbladkapsler, skal ta 2-3 kapsler 2 ganger daglig... hver kapsel er på 400 mg så det vil vel si at en får i seg 2400 mg hver dag hvis en tar seks stykker... :)

merkelig at det er så forskjellig dosering, men kommer vel an å kapslene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...