Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Hadde sex uten prevensjon. Han rakk ikke trekke seg ut helt før han kom. Kan man bli gravid av det, eller må han være helt inni for at det skal skje?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Ja, selvfølgelig kan man bli gravid av det. Man kan til og med bli gravid av å ha sex uten prevensjon, selv om han ikke kommer inni deg i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Selvfølgelig.. Det kommer sæd ut før det går for gutten også, så det å trekke seg ut er ingen sikker ting
VåreSøteSmå Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Ja det kan du.Mange som "hopper av i svingen" og.Men allikevel blir de gravide..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Den "smørevæsken" som kommer lenge før det går for mannen, inneholder sæd........ Går det for mannen nær skjeden, eller halvveis inni, så er sjansen tilstede for at en kan bli gravid, ja.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Off. Var det jeg var redd for. Håpte noen skulle svare det ikke gikk. Men min egen feil. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Jeg ble gravid på denne måten når jeg var au pair i usa i mine yngre dager. Herlig situasjon. Måtte ta abort.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Og Høyre mener vi ikke trenger seksualundervisning i skolen! Vi trenger vel mer, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå